Service

LEICHT keukens zijn van hoog kwalitatief niveau. Toch kan ook bij de beste keukens iets kapot gaan. Wij staan altijd voor je klaar mocht je een servicemelding hebben.

Echter, veel problemen zijn beter en sneller op te lossen zonder onze tussenkomst. Dat geldt met name voor apparatuur. Vaak geeft een blik op de meegeleverde handleiding al de oplossing. Mocht je deze niet meer hebben, dan is er altijd een versie online te vinden. Ook kun je de handleiding direct opvragen bij de fabrikant.

Let wel, controleer altijd de garantietermijn. Wanneer je meerdere merken voor je keukenapparatuur hebt, kunnen de termijnen onderling verschillen. Ook kunnen bij acties termijnen mogelijk wijzigen.

Om voor extra garantie in aanmerking te komen, dien je je meestal te registreren via de website van de leverancier. Leveranciers behouden het recht om een servicemelding eerst te onderzoeken voordat ze overgaan tot het verlenen van service binnen de garantietermijn.

Kun je onze hulp gebruiken? Vul het formulier in, dan helpen wij je zo snel mogelijk op weg.

Heeft u een service melding?


Hoe kunnen we contact met u opnemen?
Error
Succes